viernes, 13 de enero de 2017

Traballos para o segundo trimestre

Deberemos elixir un tema calquera que nos guste. Todo vale: afeccións, profesións, etc. O traballo pode realizarse en pequeno grupo (máximo 3 persoas) ou individual, pero se se fai en grupo debe facerse sobre algunha cousa que lle guste a todos os membros do grupo.
Algúns dos temas elixidos son: mecánica, cociña, cine, tecnoloxía, perruquería, política, ánime, xogos de ordenador...
A final do trimestre presentaremos un traballo titulado "A mirada feminista no/na...." e engadimos o nome do que investigamos. Por exemplo: "A mirada feminista na mecánica", "A mirada feminista na cociña", "A mirada feminista no cine", etc. O traballo farémolo na clase buscando en internet, pero pode traerse de casa todo o material que se necesite, ou empregar a biblioteca do centro. Poden realizarse entrevistas persoais, fecer videos, ou calquera outra cousa que vos pareza interesante. O formato e a forma de investigar son totalmente libres. Pódese facer un blogg, presentar un power point, un traballo en word, vídeo ou calquera outra cousa que vos pareza interesante.
Os traballos exporánse neste blogg.
As cuestións que debemos investigar de entrada son as seguintes:
- Se existe sexismo en este campo e como se manifesta.
- O punto de vista das mulleres como parte activa, é dicir, o papel das mulleres como creadoras nese campo: no caso da mecánica, por exemplo, as mulleres con traballos relacionados coa mecánica, se hai moitas ou poucas, se atopan dificultades ou non, etc. No caso do cine se falaría das mulleres cineastas, por exemplo, ou das actrices, ou outros traballos relacionados co cine. Neste apartado entrarían reflexións relacionadas co teito de cristal, cobrar distinto polo mesmo traballo, estereotipos que entormpezan o labor creativo das mulleres, se reciben menos recoñecemento e visibilización ou non, etc.
- O punto de vista das mulleres como parte pasiva, é dicir, a imaxe que se da das mulleres nese campo. Por exemplo, no caso do cine, a imaxe que se da da muller nas películas; no caso da perruquería a imaxe da muller que se da na publicidade, ou o tipo de cortes de pelo e peinados que se espera nunha muller e qué imaxe dan dela; no caso da cociña a imaxe que se da da muller cociñeira na tv, no cine, na publicidade...
Despois cada un e cada unha pode afondar no aspecto que máis lle guste ou tirar de calquera fío interesante relacionado co sexismo nese campo.
Iremos combinando clases teóricas e prácticas, de tal forma que poidades ir aplicando o que aprendamos na clase aos vosos traballos. É dicir, se traballamos a linguaxe non sexista, debemos procurar que o traballo se redacte en linguaxe non sexista; se traballamos a cosificación da muller, fixarémonos se no noso campo de estudo se da esa cosificación e cómo, etc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario